داود محمدی گفت: اینکه سفیر انگلستان در تظاهرات ضد نظام و ضد حکومتی و غیرقانونی حضور پیدا کند، اقدامی ساختارشکنانه محسوب می‌شود و به‌طور جدی باید با وی برخورد شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

داوود محمدی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور سفیر انگلستان در تهران در اغتشاشات مقابل دانشگاه امیرکبیر گفت: این اقدام دیپلمات لندن کاری زشت است و سفیر انگلیس نباید در تظاهرات و اغتشاش ضد حکومت ایران حضور پیدا کرده و مردم را تحریک کند و به دنبال تهییج آنها باشد.

وی افزود: وزارت امور خارجه باید در برابر رفتار خلاف عرف دیپلماتیک سفیر انگلیس در ایران اقدام قاطعی انجام دهد.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد:‌ باید بررسی کرد که به لحاظ دیپلماسی و دیپلماتیک چه رفتاری را نسبت به این اقدام سفیر انگلیس اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه سفارت انگلیس در تهران از قدیم‌الایام منشاء آشوب‌ها و حرکت‌های بسیار نادرست در ایران بوده است، اظهار داشت: ولی ما احساس می‌کنیم که انگلیس کمی سر عقل آمده اما اقدام سفیر انگلیس با حضور در راهپیمایی معترضان و اغتشاشگران نشان داد که رفتار عاقلانه‌ای ندارد.

محمدی گفت:‌ اینکه سفیر انگلستان در تظاهرات ضد نظام و ضد حکومتی و غیرقانونی حضور پیدا کند اقدامی ساختارشکنانه محسوب می‌شود و به طور جدی باید با وی برخورد کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: اقدام دیپلماسی قاطعی نسبت به این رفتار سفیر انگلیس در تهران نیازمند است ولی اینکه وی اخراج شود یا نه باید از سوی مسئولین مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.