شبکه الجزیره با پخش بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه، از قول ایشان گزارش کرد که سیلی سپاه پاسداران به آمریکا، سیلی به ابهت ابرقدرتی آمریکا بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره امروز بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه را به صورت زنده پخش و گزارش کرد که رهبر ایران پس از گذشت هشت سال برای نخستین با در خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخن پرداختند.

الجزیره همچنین از قول مقام معظم رهبری گزارش کرد که سیلی که سپاه پاسداران به آمریکا زد، ضربه به ابهت ابرقدرتی آمریکا بود و ترور سردار قاسم سلیمانی ننگ و عاری برای دولت آمریکاست.

طبق این گزارش، رهبر انقلاب همچنین تأکید کردند که سپاه پاسداران از امنیت ایران حمایت می‌کند و سقوط هواپیمای اوکراینی نیز حادثه تلخ و فاجعه‌بار بود.

الجزیره همچنین به نقل از رهبر انقلاب گزارش کرد که رسانه‌های آمریکا سعی کردند با تمرکز بر سقوط هواپیمای اوکراینی، بر ترور سردار سلیمانی سرپوش گذارند.

رهبر انقلاب همچنین تأکید کردند که انگلیس، فرانسه و آلمان وابسته به آمریکا هستند و تهدید کرد‌ه‌اند که پرونده هسته‌ای ایران را به شورای امنیت می‌برند.