عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند و علیه نظام موضع می‌گیرند نگران عیاشی‌های خود هستند و لاابالی‌گری‌های خود را دنبال می‌کنند.

عیاش ها شعار «نه غزه نه لبنان» سر می‌دهند چون نگران لاابالی‌گری‌های خود هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امثال سردار سلیمانی‌ها به دنبال تأمین امنیت ایران و دلسوز ایران هستند، نه کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند گفت: این آقایانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند اصلا درک درستی از بحث امنیت ایران ندارند و نمی‌فهمند که امنیت ایران و امنیت منطقه یک موضوع مرتبط با هم است.

وی افزود:‌ این‌هایی که این گونه شعارها را سر می‌دهند و در تجمعات علیه مسائل نظام در زمان‌های مختلف حضور می‌یابند به دنبال عیاشی‌های خود هستند و چون سبک زندگی آنها سبک منحطی است ما می‌بینیم که به دنبال لاابالی‌گری‌های خود هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند حاج‌قاسم‌ها با فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که داشتند امنیت را برای غرب آسیا به ارمغان آوردند و متعاقب آن امنیت برای ایران هم حاصل شد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: این افرادی که شعارهای ساختارشکنانه در اجتماعات مختلف سر می‌دهند و خود را ایرانی و دلسوز ایران معرفی می‌کنند اگر چه در ظاهر در ایران زندگی می‌کنند اما ریشه فکری آنها غربی است، یا از ماسون‌ها و بهایی‌هایی هستند که از آمریکا و انگلیس خط می‌گیرند و تغذیه می‌شوند و خطشان از خط ملت ایران جداست.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: جالب است گروهی از این افراد که مخالفت‌شان با اسلام را اینگونه تشریح و توجیه می‌کنند به خاطر اینکه اسلام، عربی است با آن مخالفند برای اقداماتشان در مخالفت با جمهوری اسلامی از عربستان پول می‌گیرند و تغذیه می‌شوند و ما شاهد رفتارهای منافقانه این چنینی توسط آنها در موارد مختلف هستیم.