نماینده مردم قم در مجلس گفت: مسئولان و به ویژه رئیس‌جمهور در سخنانشان اینقدر آدرس عوضی به دشمن ندهند و با نیش و کنایه مزه شیرین وحدت را به کام مردم تلخ نکنند.

ذوالنوری: رئیس جمهور این قدر آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 29 دی 98) گفت: دشمن فکر کرد که با شهادت شهید قاسم سلیمانی شروع یک دوره آرامش را برای خود رقم می‌زند، ولی با شهادت شهید سلیمانی کابوس آزاردهنده و مرگبار، بی‌خوابی، ناامنی، دلهره و اضطراب بر اردوگاه دشمن مستولی شده است.
نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: باید بگوییم که فقط جمهوری اسلامی خونخواه شهید سلیمانی نیست، بلکه همه کشورهای حوزه جهانی مقاومت اسلامی خونخواه شهید سلیمانی هستند.
وی افزود: خدا را شاکریم که در این ایامی که استکبار جهانی با اقدامات ناشی‌گرانه بعضی از داخلی‌ها فکر می‌کرد جامعه ما دچار شکاف و اختلاف شده، در روزهای گذشته بزرگ‌ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری چشم جهانیان را به خود خیره و چشم دشمنان اسلام را کور کرد.
ذوالنوری خاطرنشان کرد: امروز مردم ما به برکت خون شهید سلیمانی به یک وحدت رسیدند. درخواست من از مسئولان و به طور ویژه از آقای رئیس‌جمهور این است که در سخنان خود این قدر آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند. مزه شیرین این وحدت را در کام مردم تلخ نکنند.
نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که 41 سال سینه خود را سپر دفاع از این مردم کرد، آسمان کشور را 41 سال امن نگه داشت. از کردستان تا آذربایجان غربی، تا گنبد و ترکمن‌صحرا، تا شرق و شمال و جنوب خراسان، تا سیستان و بلوچستان، تا خلیج فارس، تا خوزستان گلگلون از خون شهدای پاسدار، بسیج و نیروهای مسلح ما دلیل بر سینه سپر کردن پاسداران ما در همه صحنه‌های خون و خطر برای دفاع از این ملت است.
وی افزود: اگر اپراتوری به اشتباه برای دفع یک خطر بزرگ‌تر دچار یک خطای انسانی شد، پاسداران ما اینقدر شجاعت، اخلاص و ایثارگری دارند که حتی در انظار عمومی تقصیر دیگران را هم به دوش بکشند و از مردم عذرخواهی کنند.
ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! در حادثه قطار سمنان 46 نفر از هموطنان تبریزی ما بر اثر بی‌مبالاتی زیر مجموعه شما سوختند و خاکستر شدند. آیا شما یک کلمه از این مردم عذرخواهی کردید؟ آقای رئیس‌جمهور! در فتنه بنزینی که بر اثر سوءمدیریتی شما، مملکت به خون و آتش کشیده شد، شما آمدید جلوی دوربین و به مردم گفتید من هم مثل شما خبر نداشتم و با خنده وقیحانه نمک بر زخم مردم پاشیدید.
نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! در این ماجرا یا راست گفتید یا دروغ، اسناد می‌گوید شما خبر داشتید، اما خدا کند دروغ گفته باشید، چون اگر دروغ نباشد جرمش سنگین‌تر است. در دولت شما چه اتفاقی مهم‌تر از این حادثه باید رخ دهد که شما در جریان آن باشید و شما راحت پیش زن و بچه‌تان در حالی که مملکت دارد می‌سوزد شما با بی‌خیالی نخوابیده باشید؟! دوران گفتار درمانی تمام شده، آیا برای این موضوع عذرخواهی کردید؟
وی افزود: آقای رئیس‌جمهور! آیا روزی که مردم را فریب دادید که کاری می‌کنید هم چرخ صنعت بچرخد و هم سانتریفیوژها و امروز هر دو آنها قفل است، از این مردم عذرخواهی کردید؟ آقای رئیس‌جمهور! به مردم گفتید روز اول اجرایی شدن برجام تمامی تحریم‌ها بالمره برداشته خواهد شد. بابت این فریب آیا از مردم عذرخواهی کردید؟ آیا امروز از مردم عذرخواهی کردید که در این سختی معیشتی دست و پا می‌زنند؟
ذوالنوری خاطرنشان کرد: در یزد به مردم گفتید بشارت، مژده می‌خواهیم به 18 میلیون نفر یارانه جدید معیشتی بدهیم، اما به آنها نگفتید با گران کردن بنزین می‌خواهید هزینه زندگی‌شان را چند برابر کنید. امروز هم هر کسی به ما مراجعه می‌کند، می‌گوید به ما یارانه داده نشده است. آیا به خاطر این بلایی که سر مردم آوردید یک بار از آنها عذرخواهی کردید؟

نماینده مردم قم در مجلس در پایان گفت: مجلس یک کمیته راستی‌آزمایی تشکیل دهد. مردم امروز در شرایط بد معیشتی هستند و دولت مشکلات آنها را پیگیری نمی‌کند.// فارس