رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز یگان‌های نیروی زمینی در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها بسیار چابک، متحرک، خودکفا و سریع هستند.

 ایران تبدیل به مرکزی برای تامین نیازهای نظامی منطقه می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار سرتیپ شیرازی در بازدید از مرکز بهینه سازی شهید زرهرن گفت: امروز یگان های نیروی زمینی در انجام ماموریت ها و مسئولیت ها بسیار چابک، متحرک، خودکفا و سریع هستند. 
سردار سرتیپ محمد شیرازی در بازدید از این مرکز با بیان این‌که توفیق حضور در جمع عزیزان مومن، متخصص و تلاشگر نیروی زمینی ارتش  موجب مسرّت است، افزود: امروز شاهد بخشی از توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش بودیم که طی سال‌های گذشته شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است.
سردار شیرازی اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن بودیم و همچنین جدیت و پشتکار برادران نیروی زمینی ارتش، نوید آینده‌ای سرشار از موفقیت و سربلندی را هم برای نزاجا و هم برای مجموعه نیروهای مسلح می‌دهد که در نهایت امکاناتی را برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌کنند.
رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: زمانی گفته می‌شد ایران می‌تواند مرکزی برای تامین نیازهای منطقه باشد و امروز بحمدلله این مهم در حال  عملی شدن است، رویکرد امروز ما رویکرد مردمی در یک نظام الهی است و این به آن معنا است که توجه ویژه ما در بخش نظامی باید بر روی نیروی انسانی مومن و متخصص باشد و این توانایی اکنون وجود دارد و رویکرد اتخاذ شده ظرفیت به انجام رساندن این مسئولیت‌ها را دارد.
سردار شیرازی در رابطه با ظرفیت‌های فرامنطقه‌ای نیروهای مسلح کشور ابراز داشت: در این راه مساله مهم این است که نیاز منطقه را شناسایی و به تامین آن کمک کنیم و در داخل نیز قدردان این توان و تخصص باشیم و زمینه را برای پیشرفت فراهم کنیم.

وی افزود: امروز یگان‌های نیروی زمینی در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها خودکفا و سریع هستند و این بخشی از همان توان مذکور است که از سایر بخش‌های نیروهای مسلح نیز پشتیبانی می کند.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش اصول مهمی مانند جوانگرایی، کارآمدی و تخصص گرایی وجود دارد که مجموعه این‌ها باعث پیشرفت نیروی زمینی ارتش  شده است.