فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمن از تأخیر اقدام جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد، گفت: هرچه دست را برای زدن سیلی بعدی بالا تر ببریم ضربه محکم‌تری را به دشمن خواهیم زد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پیش از ظهر امروز سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن کرج ضمن اشاره به شکوه حضور مردم سربلند ایران اسلامی در این آئین، گفت: مصادف شدن 22 بهمن و اربعین سردار قاسم سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم.
سرلشکر امیر موسوی ضمن تشکر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن علارقم در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، گفت: این اتحاد و انسجاد مشت محکم دیگری در دهان یاوه‌گویان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با  بیان اینکه چهل روز از داغ حق طلبان و همه مبارزان مقابل رژیم نحس و نجس صهیونیستی، می‌گذرد، افزود: عروج خونین سرباز ولایت از یاد ملت‌های انقلابی پاک نخواهد شد، تروریس‌های آمریکایی ضربه عین السد را فقط یک سیلی تلقی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از تأخیر اقدام جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد، افزود: هرچه دست را برای زدن سیلی بعدی بالا تر ببریم ضربه محکم‌تری را به دشمن خواهیم زد.