وزیر امور خارجه گفت: دشمنان به هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران اتفاق می‌افتد، دلشان را خوش می‌کنند تا به آرزوی ۴۱ ساله خود دست یابند.

 مراسم سردار سلیمانی یک رفراندوم عمومی بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دقایقی پیش در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافت.
ظریف در جمع خبرنگاران گفت: ما هر چه داریم از همین مردم داریم، این مردم مهمترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و هر کسی به مردم تکیه کرده و امید و اعتمادش بعد از خدا به مردم ایران باشد می‌تواند موفق باشد. موفقیت ما در تکیه به مردم است.

وی ادامه داد: به گفته امام راحل، مردم ولی نعمت ما هستند، ما بدون مردم هیچ هستیم و با مردم در برابر همه می‌توانیم مقاومت کنیم.

وزیر امور خارجه افزود: دشمنان ۴۱ سال است که اشتباه کرده اند و نفهمیده اند و ملت ایران را نشناخته اند. ۴۱ سال است که منتظر هستند تا با اعمال فشارها به جمهوری اسلامی، مردم از انقلابشان دست بکشند.

وی تصریح کرد: دشمنان دلشان را به بحث‌های خانوادگی در انقلاب اسلامی خوش کرده اند. هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران اتفاق می‌افتد، دلشان را خوش می‌کنند تا به آرزوی ۴۱ ساله خود دست یابند.

ظریف اظهارداشت: مردم در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی اعلام کردند که با کسی عهد بسته اند و برای او در خیابان‌ها حضور یافته اند که آمریکا او را دشمن بزرگ خود می‌دانست.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید درس بگیرند. مراسم سردار سلیمانی یک رفراندوم عمومی بود برای اینکه به آمریکایی‌ها اعلام کنند تروریست، آمریکاست.//مهر