سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تهدیدات یکی از مقامات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به هرگونه اقدامی علیه منافع خود در سوریه و منطقه پاسخ کوبنده خواهد داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه این رژیم علیه منافع کشورمان در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.
 سید عباس موسوی با اشاره با ماهیت تروریستی و اشغالگری رژیم صهیونیستی افزود: شالوده و ماهیت این رژیم در طول 70 سال گذشته بر اشغال سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه، کشتار، غارت اموال، ترور و  تجاوز بنا شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دعوت و توافق با دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا و اسرائیل انجام گرفته و کشورمان در حراست از حضور در سوریه و دفاع از  امنیت ملی و منافع  منطقه ای خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدات و اظهارات جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس را در مجامع بین المللی نیز پیگیری خواهد کرد.