عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی چه حضوری داشتند؛ چراکه حاج قاسم را یک چهره انقلابی و کارآمد می‌دانستند اما مجلس را ناکارآمد ارزیابی کردند و این مسأله اثر خود را در مشارکت گذاشت.

وقتی مجلسی تماشاچی و منفعل می‌شود، مردم به آن پشت می‌کنند یا شرکت نمی کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور مردم در انتخابات دوم اسفند، گفت: آنچه که موجب نارضایتی مردم را فراهم آورد و باعث شد حضورشان در انتخابات مجلس یازدهم کاهش یابد، عدم اقدام مؤثر مجلس نسبت به دولت بود.
وی افزود: عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس به این معناست که مردم احساس‌شان این بود که نهاد مجلس کارآمدی خود را از دست داده است.
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: وقتی مجلسی تماشاچی و نسبت به موضوعات منفعل می‌شود، مردم به آن پشت می‌کنند و یا می‌گویند چه ارزشی دارد ما برویم و در انتخابات شرکت کنیم.
قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: اینکه دولت عملکرد مطلوبی نداشت و مجلس مقتدرانه در برابر دولت رفتار نکرد، باعث شد مردم حضور پررنگی در انتخابات مجلس نداشته باشند.
وی افزود: مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی چه حضوری داشتند؛ چراکه حاج قاسم را یک چهره انقلابی و کارآمد می‌دانستند اما مجلس را ناکارآمد ارزیابی کردند و این مسأله اثر خود را در مشارکت گذاشت.
عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: ناکارآمدی مجلس به خاطر سوء عملکرد دولت بود که موجب نارضایتی مردم نیز شد.