سیامند رحمان درگذشت

خبر تلخ برای ورزش ایران؛ قویترین مرد جهان درگذشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قویترین مرد پاراوزنه‌برداری جهان که سابقه دو دوره کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک را در کارنامه داشت بر اثر ایست قلبی درگذشت.
 سیامند رحمان قویترین مرد جهان شامگاه امروز یکشنبه در سن ۳۱ سالگی براثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت. یکی از اعضای کادر پزشکی این بیمارستان در گفتگو با  خبرنگار مهر خبر درگذشت این ورزشکار پرافتخار پارالمپیک ایران را تایید کرد.

YrffAtlsUSRW
این ورزشکار پارالمپیکی ایران در بازیهای پارالمپیک ریو با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی نام خود را بر سر زبان ها انداخت و توانست عنوان قویترین مرد دنیا را به خود اختصاص دهد. 

کسب دو مدال طلای پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا جزو افتخارات این ورزشکار است.
ملاخضری مسئول بخش اورژانس بیمارستان اشنویه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جزئیات این اتفاق گفت: عصر امروز از منزل وی با اورژانس تماس گرفته شد که بلافاصله تیم پزشکی به محل اعزام شد و در مسیر انتقال به بیمارستان عملیات احیا آغاز شد اما متاسفانه در ساعت 19:10 دقیقه این عملیات بی اثر ماند و سیامند رحمان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مناسفانه سیامند رحمان اسطوره وزنه برداری معلولان جهان و ایران بر اثر ایست قلبی درگذشت 

هیچوقت فراموش نمی کنم که زمانی که ازش خواستم کنارش قرار بگیرم و با مربی هاش عکس بگیرم انقدر زود خبر درگذشتش را می شنوم 

روحش شاد و بادش گرامی (آرش سلیمیان)