​ایرنا - دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز شنبه در تکذیبیه ای پیرامون حکم خرید داروی کرونا از رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به اطلاع می رساند این مطلب دروغ محض بوده و هیچگاه سؤال و جوابی در این زمینه مطرح نشده است.‌ ‌

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در  این تکذیبیه آمده است: استفتائی به نقل از آیت الله العظمی مکارم شیرازی در برخی روزنامه ها و سایت ها و به تبع آن در فضای مجازی منتشر شده که موضوع آن کشف و تولید داروی بیماری کرونا توسط رژیم اشغالگر قدس و حکم خریداری آن می باشد.

تکذیبیه ادامه یافته است: به اطلاع می رساند این مطلب دروغ محض بوده و هیچگاه سؤال و جوابی در این زمینه مطرح نشده است.

تکذیبیه حاکیست: برای چندمین بار اعلام می کنیم که اینگونه شایعات کار بدخواهان است. و فتاوا، مواضع و دیدگاه های معظم له تنها و تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له (MAKAREM.IR) منتشر می گردد.

تا ظهر امروز (شنبه)  ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.