جنبش جهاد اسلامی فلسطینی با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و کشورهای دیگر در سایه شیوع بیماری کرونا را محکوم کرد و افزود، واشنگتن در حال سوءاستفاده از وضعیت موجود جهان است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، جنبش فلسطینی «جهاد اسلامی» تحریم‌های مستمر آمریکا علیه ایران، ونزوئلا و دیگر کشورها علیرغم شیوع کرونا را به شدت محکوم کرد.
بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در بیانیه این جنبش آمده است: آمریکا با بهره‌برداری وقیحانه سیاسی از شیوع کرونا و پیامدهای سخت این بیماری بر ایران و جهان، در حال اعمال تحریمهای بیشتر و تشدید محاصره است.

جهاد اسلامی ادامه داد، سیاست‌های آمریکا سیاست خصمانه، ظالمانه و منبع تروریسم، افراط‌ گرایی و نفرت‌انگیزی است و همه اینها در حالی انجام می‌شود که جهان و انسانیت نیازمند همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات سیاسی برای مقابله با چالشی بزرگی به نام کروناست.

این جنبش تأکید کرد، دولت آمریکا خالی از اخلاق و ارزش‌های انسانی است و ادعا‌های باطل آن در سایه تروریسم و محاصره رسوا می‌شود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا پنجشنبه گذشته پانزد فرد و نهاد در ایران را بر اساس برنامه موسوم به ضد تروریسم خود تحریم کرد.

همچنین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا  سه‌شنبه هفته گذشته گفت که واشنگتن آماده اعمال تحریم‌های بیشتر علیه بخش نفتی ونزوئلا است.