احمد مهران‌فر دیالوگ‌های سانسور شده‌ی سریال پایتخت که مربوط به سکانس مواد چسباندن زیر ماشین نقی معمولی است را منتشر کرد

احمد مهران فر و متن کامل دیالوگ های سانسور شده سریال پایتخت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد مهران‌فر دیالوگ‌های سانسور شده‌ی سریال پایتخت که مربوط به سکانس مواد چسباندن زیر ماشین نقی معمولی است را منتشر کرد.
او همچنین در ادامه‌ این پستش نوشت:
نگران ارسطو نباشید بزودی حالش خوب می شود البته اگر سانسورچی ها بگذارند.
پیام های بازرگانی را پخش کردند تا یک صفحه از گفتگوی این سکانس را که قبلاً تصویب شده بود حذف کنند.

نگران چه هستید؟ این حرفها را که مردم هزاران بار گفته اند و شنیده اند.
این فقط یک موردش



دعوای مهناز افشار و محسن تنابنده جدی شد + عکس 

دعوای مهناز افشار و محسن تنابنده جدی شد + عکس

مهناز افشار از طلبه آملی عذرخواهی کرد. مهناز افشار نوشته است: بابت انتشار متن بسیار زننده که در مورد زنان ایرانی نوشته شده بود و من آن متن رو سهواً به آیدی که به نام ایشان بود نسبت دادم، عذرخواهی میکنم. 
مهناز افشار در ادامه نوشته است : حق الناس ‌و اما تو محسن تنابنده، ‌پشت سر من قایم شدی و باعث تهمت و افترا به من شدی. حق الناس من به گردنت.
مهناز افشار که از ایران مهاجرت کرده از همسر خود جدا شده است. حاصل ازدواج مهناز افشار یک دختر است که عکس آن‌را مشاهده می‌کنید.

درباره مهناز افشار

مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مهناز افشا بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.
مهناز افشار به تازگی از ایران مهاجرت کرده است و گویا بنای بازگشت ندارد. مهناز افشار اخیرا در کنسرت یکی از خوانندگان قبل از انقلاب حضور پیدا کرده است.

 
یوگرافی مهناز افشار 

مهناز افشار بازیگر سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.