مترو تهران به طور کامل تعطیل نمی شود/محدودیت فعالیت

مترو تهران محدود می شود،تعطیل نه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 استاندار تهران گفت از عدم تعطیلی کامل مترو تهران خبر داد و گفت: مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی به طور محدود فعالیت خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: با توجه به مطرح شدن موضوع تعطیلی مترو در ستاد ملی کرونا این موضوع مورد تأیید قرار نگرفت و مقرر شد مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی به طور محدود فعالیت داشته باشند و مترو تهران به طور کامل تعطیل نمی‌شود.
محسنی بند پی با بیان اینکه تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی متوقف شده است افزود: توقف تب سنجی به دلیل همکاری خوب مردم بوده است و مخابرات جهت برقراری تماس با مسافران جهت غربالگری اعلام آمادگی کرده است.

استاندار تهران عنوان داشت: برخی از اصناف غیر ضروری در صورت فعالیت و با توجه به اینکه تذکرهای قبلی را دریافت کرده بودند پلمب شده‌اند.

وی گفت: برای تشویق مردم جهت استفاده از خریدهای اینترنتی مشوق‌هایی در نظر گرفته شده چرا که خرید مردم از طریق آنلاین و بدون حضور در اجتماع گام مناسبی در کاهش ترددها محسوب می‌شود.

محسنی بندپی بیان داشت: تخت‌های نقاهتگاهی در تهران برای ارائه خدمت به مردم آماده هستند و در همین راستا ارتش ۲ هزار تخت و سپاه نیز ۵ هزار تخت نقاهتگاهی در تهران برای ارائه خدمت فراهم نموده است.