مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه (20 فروردین ماه 99) با حضور نمایندگان مجلس جلسه علنی خواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فارس/ قرار است در جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره روند اجرای برجام در مقطع زمانی 26 تیر 96 تا 26 تیر 97بررسی شود.

مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه (20 فروردین ماه 99) با حضور نمایندگان مجلس جلسه علنی خواهد داشت.

بر این اساس بررسی برنامه و صلاحیت کاظم خاوازی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رأی اعتماد (در اجرای ماده 204 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) در دستور کار خواهد بود.

همچنین وکلای ملت گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها در مورد لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با عنوان‌های استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی (اعاده شده از شورای نگهبان 2) و همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها در مورد طرح اصلاح مواد یک و 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی (اعاده شده از شورای نگهبان 3) را استماع و بررسی خواهند کرد.

مجلس البته قرار است فردا در اجرای ماده 45 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره روند اجرای برجام در مقطع زمانی 26 تیر ماه 96 تا 26 تیر ماه 97 و همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده (ارجاعی از جلسه علنی به کمیسیون) را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است، زمان برگزاری جلسه علنی فردای مجلس شورای اسلامی از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر خواهد بود.