​مشاور الحشد الشعبی عراق گفت : همه اقشار ملت عراق از همان لحظه اول شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهان بیرون رفتن اشغالگران آمریکایی از خاک عراق شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

العالم : "جمال الدین الصغیر " در گفت و گوی مستقیم با شبکه العالم در برنامه ای ویژه به مناسبت گذشت صد روز از شهادت شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت فرماندهان قهرمان، پیروزی را تقویت کردند و در مناسبت های بسیار زیاد به پیروزی دست یافته بودند.

وی افزود : جهان پس از ترور قاسم سلیمانی، ترسناک تر شد.

الصغیر افزود: اینکه شهدای مان را یکی پس از دیگری ، در راه اصول و ارزش هایمان تقدیم می کنیم، مایه افتخار ماست تا ملت های مظلوم و از جمله ملت عراق ، در سایه برکت این شهدا، باشند ، زیرا آن ها هستند که مواضع و اصول ما را تقویت می کنند. شهدا روشنگر راه ما هستند و قطعا در نهایت پیروزی از آن ما خواهد بود.

مشاور الحشد الشعبی خاطرنشان کرد: ملت عراق که در موضع گیری و تصمیم گیری های خود به هیچ طرفی وابسته نیست، از همان لحظه اول شهادت قاسم سلیمانی، شعار خروج اشغالگران از عراق را سر داد واکنون هر روز مشاهده می کنیم که اشغالگران بزدل آمریکایی که فرماندهان ما را در نهایت خفت و پستی ترور کردند، و حاکمیت عراق را نادیده گرفتند، و انتظار داشتند که مردم عراق خفت و خواری را به چشم ببینند، چگونه برای خارج شدن از عراق بهانه تراشی می کنند.

وی با اشاره به گفته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بعد از ترور قاسم سلیمانی فرمانده شهید گفت : به ترامپ می گوییم که بعد از حاج قاسم، جهان ترسناک تر شده است ، شما که در خاک عراق هستید و برای خارج کردن نیروهای خود از این کشور بهانه تراشی می کنید، به کشور خود بازگردید زیرا ملت های شما به وجود شما نیاز دارند و ملت های جهان، خود وکیل و وصی خود هستند.