جان باختن یک کارگر حین حفر چاه در گیشا

جزئیات جان باختن یک کارگر در اعماق زمین گیشای تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری تهران از جان باختن یک کارگر طی حفر چاه در یک زمین گودبرداری شده خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ١٧:٣٧ روز جاری یک مورد حادثه ریزش چاه در محل گودبرداری شده به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان گیشا-انتهای خیابان کارگری اعزام شدند.
 وی ادامه داد: آتش نشانان ایستگاه اول در مدت زمان چهار دقیقه به محل اعزام شدند. طی این حادثه یک کارگر مشغول حفر یک چاه در زمینی گودبرداری شده بود که به علت ریزش بخشی از خاک روی این فرد، محبوس شده بود.
ملکی با بیان اینکه زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند این کارگر به صورت کامل مدفون شده بود، گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان سایر کارگران مشغول عملیات شده بودند و بخشی از بدن این فرد را از داخل خاک بیرون آورده بودند. آتش نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از مدتی تلاش، این فرد را از داخل خاک خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: این فرد که مرد حدودا ٣٠ ساله بود و تابعیت کشور افغانستان را داشت به عوامل اورژانس تحویل داده شد که پس از بررسی‌های علائم حیاطی وی، متاسفانه مشخص شد که جان خود را از دست داده است.به گفته وی، محل ایمن سازی شده و ساعت ١٨:٠٩ دقیقه عملیات به پایان رسیده است.