طرح ترافیک جدید نداریم/ عوارضی برای ورود به طرح ترافیک اخذ نمی شود

جدیدترین خبر از طرح ترافیک و اخذ عوارض ورود محدوده طرح
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به لغوطرح ترافیک در تهران گفت: محدودیت های طرح ترافیک و زوج و فرد تا اطلاع ثانوی برداشته شده است و طرح ترافیک جدید هم نداریم.
​محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در  پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک جدید در تهران اجرا می شود اظهار داشت:‌ بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایط فعلی کشور محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران لغو شده است و هیچ گونه طرح ترافیک جدیدی در تهران نخواهیم داشت.
وی گفت: با توجه به شرایط فعلی این محدودیت‌ها باید برداشته می‌شد تا تجمع انسانی در حمل و نقل عمومی نداشته باشیم و مردم از وسایل نقلیه شخصی خود بیشتر استفاده کنند تا جلوی بتوانیم جلوی شیوع کرونا را بگیریم.
معاون عمرانی استانداری تهران بیان داشت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا باید از تجمع‌های انسانی جلوگیری شود و در حمل و نقل عمومی شاهد اوج این تجمعات بودیم.
وی درباره آخرین اقدامات در خصوص عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: با تصمیمات اتخاذ شده اجرای محدوده طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی لغو شده است و این موضوع به معنای عدم دریافت عوارض است.
معاون عمرانی استانداری تهران درباره بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها نیز اظهار داشت: بعضی از پارک‌ها هنوز باز نشده‌اند و برای  بوستان های که باز شده اند نیز تصمیماتی اتخاذ می شود.
تقی‌زاده تاکید کرد:‌تا اطلاع ثانوی و اعلام ستاد ملی مقابله کرونا و مجموعه وزارت بهداشت، محدوده طرح ترافیک برای هیچ یک از گروه‌های جامعه بازگردانده نخواهد شد.