جدیدترین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه از روند کاهشی بازار نسبت به سال گذشته حکایت می‌کند، در بازار ارز هم در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به هفته گذشته ثابت ماند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به شش میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۳۴ هزار و ۳۷۵ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۰۳ دلار رسیده است.

ارز هفته را با ثبات آغاز کرد

قیمت ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به هفته گذشته ثابت ماند.

به گزارش ایسنا، صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (شنبه) قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به آخرین روز گذشته تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار تومان فروختند که ثبات قیمت این ارز نسبت به هفته گذشته را نشان می‌دهد.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.