رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به انتقادات و هجمه‌های صورت گرفته نسبت به مجلس دهم گفت: انصاف و تقوای سیاسی نسبت به عملکرد مجلس دهم رعایت نشده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فریده اولاد قباد نماینده تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس در مراسمی که ظهر امروز (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت) با حضور نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی در مجلس برگزار شد، با اشاره به انتشار دو کتاب "عملکرد فراکسیون زنان در حوزه نظارت" و "عملکرد فراکسیون زنان در حوزه قانونگذاری" از دکتر لاریجانی به دلیل حمایت از فراکسیون زنان در تصویب لوایح، طرحها و مطالبات بحق حوزه زنان و خانواده تشکر کرد.

وی با اشاره به انتقادات و هجمه‌های صورت گرفته نسبت به مجلس دهم افزود: انصاف و تقوای سیاسی نسبت به عملکرد مجلس دهم رعایت نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تخریب عملکرد قوه ای که در راس امور قرار دارد، باعث هدف گرفتن اعتماد مردم و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در مجلس دهم لوایح و طرح‌های خوبی همچون طرح تشدید مجازات اسیدپاشی، اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی به سرانجام رسید و در حوزه نظارت نیز باید از تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک سرمایه و اعمال ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی در خصوص وضعیت مدارس خارج از کشور نام برد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس همچنین گزارش های متعدد دیوان محاسبات در خصوص حسابرسی ملی و استانی و گزارش تفریغ بودجه ۹۷ را از اهم عملکردها و اقدامات ارزشمند مجلس دهم دانست.