تمجید «الجزیره» از سردار شهید قاسم سلیمانی خشم شبکه سعودی را برانگیخت

دعوای العربیه سعودی و الجزیره قطر بر سر سردار سلیمانی+ فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شبکه قطری «الجزیره» با انتشار پادکستی درباره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و توصیف او به مجاهد در راه خدا، خشم شبکه سعودی «العربیه» را برانگیخت.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه قطری «الجزیره» و یکی از مشهورترین شبکه‌های خبری در کشورهای عربی، با انتشار پادکستی درباره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، ایشان را «مجاهد در راه خدا» خواند که این مسئله خشم شبکه سعودی «العربیه» را برانگیخت.


در تیزر پادکست شبکه الجزیره آمده است: «من قاسم سلیمانی، سربازی هستم که زندگی خود را وقف خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و عزت و کرامت آن کرده است، من سلیمانی هستم، سرباز مجاهد در راه خدا، فرمانده قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران، نامی که لرزه به تن شیطان بزرگ و دشمن صهیونیستی می‌اندازد؛ کسی که دست‌نشانده‌های طرح استکبار در منطقه ما از آن می‌ترسند. پُست من هر چه باشد، من سربازی فراتر از یکی از سربازان انقلاب اسلامی نیستم؛ سربازی  هستم که خدا را می‌ستاید؛ خداوندی که قبلم را از حب دنیا پاک گردانده و والاترین آرزو‌ها یعنی شهادت در  راهش را به من عطا کرده است».

w9OnhsAUH99d
در مقابل شبکه سعودی العربیه با انتشار این توئیت و نوشتن عبارت: «شبکه الجزیره از سلیمانی تمجید می‌کند و او را شهید مجاهد در راه خدا می‌خواند» خشم خود را از این اقدام الجزیره نشان داد.
شبکه الجزیره در پادکست یادشده که به تازگی نیز آن را منتشر کرده، در حدود ۲۶ دقیقه به معرفی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان ایشان می‌پردازد.