فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقاء توان رزمی در کنار ارتقاء تجهیزات فنی و رزمی در مناطق شمال، جنوب و مرکز کشور در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار گرفت.

تصمیم نیروی دریایی ایران برای توان رزمی در شمال و جنوب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر دریادار حسین خانزادی ظهر امروز در حاشیه افتتاح چند طرح درمانی و فرهنگی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم‌(ع) نداجا رشت از افتتاح بیمارستان‌های جدید نیروی دریایی ارتش در کشور خبر داد و اظهار داشت: دو بیمارستان جدید تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ضرورت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی تاکید و خاطرنشان کرد: دو بیمارستان جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان امسال در جنوب کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر خانزادی ضمن تاکید به ارتقاء توان رزمی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ارتقاء توان رزمی در کنار ارتقاء تجهیزات فنی و رزمی در مناطق شمال، جنوب و مرکز کشور در دستور کار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) مرکز تخصص‌های دریایی رشت نیز در حاشیه افتتاح بخش سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و تراکم استخوان این بیمارستان اظهار داشت: این بخش جدید، 300 متر مربع زیربنا دارد و برای احداث آن 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

سعیدی‌نیا افزود: بخش سی تی اسکن و سونوگرافی این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس، رادیولوژی دیجیتال، سیستم سنجش تراکم استخوان و سونوگرافی داپلر مجهز است و روزانه می‌تواند به 200 بیمار خدمات تشخیصی و درمانی ارائه دهد.

به گزارش تسنیم، بخش سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و تراکم استخوان بیمارستان ولی‌عصر(عج) مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت نخستین طرحی بود که امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت افتتاح شد.

در جریان سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش به رشت، کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولی‌عصر(عج) نیروی دریایی ارتش در این مرکز به زمین زده شد و در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز ساختمان جدید آتش‌نشانی و همچنین سالن اجتماعات و سینمایی عقیدتی سیاسی امروز به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است سالن سینمایی مذکور با 500 مترمربع زیربنا حدود صد صندلی دارد و مرمت و بازسازی این مرکز فرهنگی سینمایی نیز از بهمن ماه 98 آغاز شد و برای ترمیم آن 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولی‌عصر(عج) مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت نیز به زمین زده شد و قرار است این بیمارستان جدید در زمینی به وسعت 3 هکتار با 17 هزار متر مربع زیربنا در 6 طبقه احداث شود و برای ساخت آن حدود هزار و 500 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و جمعی از هیئت رئیسه نیروی دریایی ارتش در این سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی کردند.