ایرنا- پاسخ شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران به نامه فرمانده گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس ) و تاکید وی بر حمایت ایران اسلامی از فلسطین در رسانه های منطقه و در آستانه روز جهانی قدس بازتاب داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری العهد، سردار سلیمانی در این نامه که مدتی پیش از شهادت نگاشته بود،‌آورده است : دفاع از فلسطین مایه شرف و عزت ماست و ما در برابر هیچ متاعی در دنیا، از این وظیفه دینی شانه خالی نخواهیم کرد.
شهید سلیمانی در این نامه به فرمانده این گروه برجسته فلسطینی، ملت فلسطین را ملتی شجاع و مظلوم توصیف و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آنان و نیز محاصره غزه را محکوم کرد.
فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه، اسماعیل هینه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را نیز مبارزی مقاوم و هوادارانش را یارانی وفادار عنوان و بر استقامت و جهاد تاکید کرده است.
وی در نامه خود به فرمانده گردان های القسام در عین حال به فلسطینی ها اطمینان داده است که ایران اسلامی، فلسطین و قبله نخست مسلمانان را با وجود  فشارها و تحریم های شدید، تنها نخواهد گذاشت.
شهید سلیمانی یاد آورشده است که دفاع از فلسطین مصداق حقیقی دفاع از اسلام و قرآن است و کسی که ندای شما (مردم فلسطین) را بشنود و یاری تان نکند، مسلمان نیست.