نماینده ولی فقیه در مازندران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد؛ انرژی متراکم مردمی در یاری از مظلومان فلسطین همچون طوفانی سهمگین، طومار آنان را در هم می پیچد و خاطره نحس اقدامات شیطانی شان را به تاریک خواهد سپرد انزجار همیشگی خود را اعلام خواهند داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش  فارس، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت روز قدس طی بیانیه‌ای با گرامیداشت این روز بزرگ،عنوان کرد؛ در این برهه از زمان که ظلم جنایتکاران علیه بشریت در جهان از سوی مستکبران فزونی یافت و دورانی که نطفه ناخلف این جنایتکاران در غرب آسیا، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، خوی ظالمانه و دژخیمانه اش نیز بیشتر می شود ، روزقدس همچون نگینی برافراشته، حمایت خود را از مظلومان تاریخ این دوران پررنگ‌تر و گسترده‌تر  می‌کند.

غاصبان سرزمین  قدس شریف باید بدانند که فلسطین قلب امت اسلام است و روز قدس روز مظلومان و مستضعفان تاریخ امروز بشریت است چرا که این روز میراث‌گران بهای رادمرد جماران، معمار بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

 روز قدس مبین و تجلی مبارزه با استکبار و جلوه‌گاه مقاومت در مقابل زورگویان و زر اندوزان جهان معاصر است که چراغ امید در دل مظلومان و محرومان این عالم هستی را بر افروخت.

 

غاصبان قدس به زعم خود بر این باورند که با شهادت رساندن سید الشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و شیوع ویروس منحوس کرونا، صفوف دشمن‌شکن در این روز  برگزار نخواهد شد و خللی در استکبارستیزی ملت ایران اسلامی وارد خواهد شد اما بدانند این انرژی متراکم مردمی در یاری از مظلومان فلسطین همچون طوفانی سهمگین، طومار آنان را در هم می‌پیچد و خاطره نحس اقدامات شیطانی شان را به تاریک خواهد سپرد و  در میدانی دیگر همچون  فضای مجازی علیه ویروس خبیث اسراییل، انزجار همیشگی خود را اعلام خواهند داشت.

اینجانب، ضمن ابراز نفرت و انزجار همیشگی خود از سیاست‌های خصمانه مستکبران و سردمداران دولت‌های فاسد منطقه امیدوارم با وحدت و انسجام روزافزون همه امت اسلام  به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.