برادر «جورج فلوید»: ترامپ به من اجازه حرف زدن نداد

رندی و بی ادبی ترامپ در تماس تلفنی با برادر «جورج فلوید»
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برادر «جورج فلوید»George Floyd که در خشونت نژادپرستانه پلیس آمریکا کشته شد، از تماس تلفنی دونالد ترامپ با خودش خبر داد و با دلخوری گفت: «او حتی فرصت حرف زدن به من نداد».
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیلونیس فلوید» که برادرش جورج فلوید در خشونت نژادپرستانه افسر پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس آمریکا کشته شد، از تماس تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا با خودش خبر داد.

به نوشته «هیل»، او در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» از صحبت‌های دونالد ترامپ در این گفت‌و‌گوی تلفنی ابراز ناخرسندی کرد و گفت که رئیس‌جمهور آمریکا حتی اجازه صحبت کردن به او نداده است.

برادر جورج فلوید گفت: «او (ترامپ) حتی فرصت حرف زدن به من نداد. خیلی سخت بود. می‌خواستم با او صحبت کنم اما او هِی تلاش می‌کرد که مرا از سر خود وا کند، انگار مثل این بود که او می‌خواست به من بگوید "نمی‌خواهم حرفی که تو می‌خواهی بزنی را گوش کنم"».

وی افزود: «من فقط به او گفتم که خواهان اجرای عدالت (درباره قتل برادرم) هستم و گفتم که باورم نمی‌شود که در روز روشن آنها (ماموران پلیس) بدون محاکمه و مراعات روند قضایی فردی را اعدام کنند».

فیلونیس فلوید همچنین از گفت‌و‌گوی تلفنی با جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دولت سابق این کشور هم خبر داد.

به گفته او، «من قبلا هرگز از کسی التماس نکرده بودم اما من از معاون رئیس‌جمهور (جو) بایدن خواستم و خواهش کردم لطفا لطفا عدالت را درباره برادرم اجرا کند».

اظهارات برادر جورج فلوید در حالی مطرح شده که اعتراضات سراسری به این قتل نژادپرستانه همچنان ادامه دارد؛ اعتراضاتی که تاکنون بیش از ۴۱۰۰ بازداشتی و ۵ کشته بر جا گذاشته و به اعلام حکومت نظامی در چندین شهر آمریکا منجر شده است.

انتهای پیام/