مدیر کل بنادر و دریانوردی خرمشهر اسامی هفت سرنشین شناور غرق شده "بهبهان" در آب های عراق را اعلام کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شب گذشته شناور باری بهبهان که بار سرامیک را از بندر خرمشهر به بندر ام القصر عراق می‌برد در حوالی خور عبدالله و نزدیکی بند ام القصر غرق شد و هم اکنون تیم جست و جو و نجات ایران و عراق در حال یافتن مفقودین و انجام هماهنگی‌های لازم برای بازگشت خدمه نجات یافته و متوفی این سانحه هستند.

نوراله اسعدی -مدیرکل  بنادر و دریانوردی خرمشهر- در این باره به ایسنا گفت: شناور حادثه دیده « بهبهان» که بامداد امروز در آبهای ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام قصر این کشور غرق شد هفت سرنشین داشت که یک سرنشین تاکنون فوت شده و دو نفر دیگر مفقود شده‌اند.‌ همچنین از این تعداد، چهار نفر توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافتند.
وی افزود: در این حادثه متاسفانه جمال مطرقی فوت شده که جسد وی از آب خارج شد. دو سرنشین دیگر به نام های موسی مزرعاوی ۵۸ ساله از ایران و بیشت نیرمال ۲۷ ساله تبعه هندی مفقود شده‌اند که عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن اثری از آنها از صبح امروز تاکنون در حال انجام است.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این حادثه عبدالشهید شویرد حمیداوی ۴۷ ساله، عبدالزهرا حاکمی ۵۵ ساله، محمد عثمانی ۴۲ ساله و علی عامری پور ۲۹ ساله نجات یافتند.