یکتا ناصر ویدئویی در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

فیلمی جالب از یکتا ناصر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکتا ناصر بازیگر مطرح کشورمان ویدئویی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. یکتا ناصر یک فرزند دختر به نام سوفیا دارند. یکتا ناصر بازی در سریال اولین شب آرامش، عید آن سالها و فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم را در کارنامه خود دارد. اخیرا یکتا ناصر جراحی زیبایی و زاویه سازی فک و صورت کرده و به همین دلیل چهره اش تغییر کرده است. تصویری از یکتا ناصر در کنار همسرش را مشاهده کنید.

همسر یکتاناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر در اسفند ۹۴ با منوچهر هادی کارگردان سینما که در فیلم من سالوادر نیستم با یکدیگر همکاری داشتن ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام سوفیا هستند. یکتا ناصر با مهریه ۵ سکه طلا به عقد منوچهر هادی درآمد و زندگی ساده خود را در خوشبختی شروع کردند. این خوشبختی با تولد دخترشان سوفیا صدچندان شد.

یکتا ناصر و دخترش سوفیا


کلیک کنید:یارانه معیشتی این گروه ها حذف می شود+جزئیات مهم


منوچهر هادی متولد ۱۳۵۱ در تهران، کارگردان است. پس از اتمام تحصیلات و گرفتن دیپلم وارد کارهای هنری شد، از بازیگری تا دستیاری و تدراکات را تجربه کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۵ اولین فیلمش با نام تلاطم را ساخت، سپس در ادامه راه چندین فیلم موفق ساخت و در حال حاضر بعنوان کارگردان و نویسندهفعالیت جدی دارد.

غرور یکتا ناصر
 

یکی از حرف هایی که درباره یکتا ناصر زده می شود این است که می گویند او آدم مغروری است اما خودش این موضوع را قبول ندارد و می گوید: متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

یکتا ناصر