عکسی که نیوشا ضیغمی با دوستش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

نیوشا ضیغمی و‌ دوست قدبلندش + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

​نیوشا ضیغمی مدل عینک شد. نیوشا ضیغمی ستاره جذاب سریال ها و فیلم ها است . نیوشا ضیغمی که از بازیگران سینما و تلویزیون است از چهره های بدون حاشیه است.​نیوشا ضیغمی گاهی به تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی هم می پردازد. نیوشا ضیغمی بازیگر محبوبی هم هست.

تصاویر مدلیینگ با عینک نیوشا ضیغمی را می بینید او در ادامه متن جالبی نوشت:

نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی : دلم میخواد یه واقعیتی رو بگم تو زندگیم از بچه گی تا حالا همیشه یه عالمه رویاهای بزرگ و کوچیک داشتم همیشه تلاش کردم و جنگیدم پوستم کنده شد که به جایی که الان هستم برسم خوب یا بد ,دوستش دارم چون حاصل تلاشمه ولی از یک چیز خیلی خوشحالم و تو قلبم همیشه حالم خوبه  اونم اینه که هرگز حق نخوردم، عمدا دل نشکستم ، دروغ نگفتم ، ریا نکردم ، چاپلوسی نکردم و هر چه هستم حاصل تلاش خودمه و در نهایت وقتی تنهام از خودم حالم بد نیست
خیلی ها رو دیدم که همه چی دارن ولی از خودشون بیزارن و خودشون رو دوست ندارن و به نظرم ما با رفتارمون جهنم و بهشت رو تو وجودمون میسازیم کاش بتونم پیش از هر چیزی که هستم،انسان خوبی باشم که این بزرگترین نعمت خداست دوستون دارم ‌حتی شمایی که الان میخوای نظرت رو بنویسی و هزارتا حرف بی ربط بزنی اگر با فحش دادن به من حالت خوب میشه من مشکلی ندارم ولی من یه چیزی و به خودم یاد دادم ،قبل از هر حرفی چند ثانیه فکر میکنم .

نیوشا ضیغمی بازیگر زیبای کشورمان به تازگی در صحفه شخصی اش از تاره ترین میکاپ خود که برای یک سالن زیبایی می باشد عکس های خاص منتشر کرده است.
 گفتنی است تعداد زیادی از بازیگران به عنوان مدل آرایش این سالن زیبایی فعالیت می کنند. 

تصاویر میکاپ جدید نیوشا ضیغمی:

 

 

 

نیوشا ضیغمی ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی پس از اکران فیلم «پرتقال خونی» خبر ازدواجش با آرش پولادخان که سرمایه‌ گذار این فیلم سینمایی بود منتشر شد. وی به جز بازیگری در زمینه مدلینگ و تبلیغات نیز فعالیت دارد.

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی متولد 29 دی ماه 1369 از بازیگران سینما می باشد.روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.
او در سریال ماتادور که از شبکه اول سیما پخش شد در کنار پوریا پور سرخ ، شقایق فراهانی ، لیندا کیانی ، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

تصاویری از نیوشا ضیغمی:

 

نیوشا ضیغمی