خانه ملت/ حجت الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه شایعه اعتراف اکبر طبری را تکذیب کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در متن این تکذیبیه آمده است :

قرآن کریم می فرماید<< إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا>> اگر فاسقی برای شما خبری آورد آن را بررسی کنید و بدون بررسی نه قبول کنید نه نقل کنید.

متاسفانه در جامعه عده ای بدون توجه به دستور الهی و بدور از اخلاق اسلامی هر خبر و شایعه ای را بدون هرگونه تحقیق و بررسی باز نشر می نمایند.

مدتی قبل شایعه ای با عنوان((اعترافات طبری))در فضای مجازی پخش گردیدکه اساسا دروغ و ساختگی بود و در این خبر دروغ نام چندی از افراد سیاسی و مدیران کشور از جمله نام اینجانب ذکر کردند.

به دروغ مدعی شدند که ریاست مجلس سابق از طریق متهم معروف "اکبر طبری" که پرونده سنگین آن در حال رسیدگی است اعمال نفوذ می کردند و این خبر دروغ هم از طرف بعضی از افراد مذکور در اعترافات تکذیب شد و هم از طرف سازمان اطلاعات سپاه تکذیب گردید.

اینجانب قبلا تکذیب کرده بودم و مجددا دروغ و ساختگی و جعلی بودن آن را اعلام می کنم و واحد حقوقی دفتر اینجانب از افرادی که در فضای مجازی آن را منتشر نموده و اصلاح نکرده اند به عنوان نشر اکاذیب شکایت می کند.

سید محمد رضا میر تاج الدینی

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی