طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور رقم بودجه یارانه نقدی در سال 99 اعلام شد.

خبر فوری: اعلام مبلغ جدید یارانه‌های مردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مژگان خانلو، سخنگوی بودجه سال ۹۹ ادغام دو یارانه نقدی و معیشتی را تکذیب کرد و در این خصوص گفت: منابع یارانه نقدی و یارانه معیشتی به صورت جداگانه در تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال 99 پیش بینی شده و ردیف، زمان‌بندی و عدد این دو یارانه جدا در نظر گرفته شده است.

dssr1Oc2V6VM


روش تهیه یک شربت سیب هیجان انگیز تابستانی راحت و خوشمزه


۸۷ درصد خانوارهای یارانه‌بگیر وام یک میلیونی گرفتند

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب ۸۶۷ هزار و ۲۵ هزار خانوار یارانه بگیر خبرداد و گفت: در مجموع ۸۷ درصد از خانوارهای یارانه بگیر تسهیلات دریافت کردند.  

یارانه نقدی

حسین میرزایی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: روز ۲۲ خرداد، ۸۶۷ هزار و ۲۵ هزار خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت کرونا دریافت کردند و در مجموع ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار معادل ۸۷ درصد از خانوارهای یارانه بگیر، تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.  

وی افزود: این تسهیلات، نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کدملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرایندهای این چنینی است.  

یارانه عابر بانک

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در توییتر نوشت: دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از ۸۷ درصد خانوارهای یارانه بگیر بود. از این پس تمام پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود، به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کدپستی رسمی از همه ایرانیان است تا در هیچ دستگاهی از مردم آدرس خوداظهاری گرفته نشود.