یک کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به مرگ قاضی منصوری گفت: اگر واقعا ماجرای قتلی درمیان باشد؛ باید سرنخ ماجرا در میان ضدانقلاب و منافقین که از قاضی منصوری زخم خورده بودند؛ جستجو کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدمصطفی خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به ماجرای مرگ منصوری در پایتخت رومانی گفت: منافقین دیروز مدعی شده بودن که یک پرواز قشم ایر به بلغارستان فرستاده شده بود تا منصوری و دو زندانی معمولی دیگه ایرانی را به تهران برگردانند. همچنین ادعا کردند که دادستان رومانی بدلیل شکایت‌های حقوقی که در اروپا و آمریکا در زمینه منصوری در جریان بوده اجازه سفرش به صوفیه بلغارستان برای پرواز به تهران در پنحشنبه شب رو نداده بوده است. 

وی ادامه داد: حتی خود منافقین هم معترفند که منصوری خودش می‌خواست به ایران برگردد. با این حال هم‌اکنون رسانه‌های معاند و منافق تلاش دارند این شایعه که کار ایران و سپاه است را القا کنند. 

خوش چشم تصریح کرد: این احتمال وجود دارد ضد انقلاب و منافقین و کسانی که از احکام منصوری زخم خورده بودند؛ دست به قتل وی زده باشند؛ زیرا آنها دیدند منصوری در حال بازگشت به ایران است و دیگر دست‌شان به او نمی‌رسد.

وی اظهار داشت: یکی از رسانه‌های معاند ادعا دارد در سایتی گفته شده قبل از اینکه منصوری از پنجره به بیرون پرتاب شود؛ از بالای پله های هتل هل به پایین هل داده شده است! اما آیا یک قاتل حرفه ای چنین کاری انجام می‌دهد؟ حتی اگر چنین باشد چنین اقدامی بیشتر حاکی از عصبانیت و قصد ترساندن و رعب قبل از کشتن فرد است. 

خوش‌چشم گفت: اگر واقعا ماجرای قتلی درمیان باشد؛ باید سرنخ ماجرا در میان ضدانقلاب و منافقین که از قاضی منصوری زخم خورده بودند؛ جستجو کرد.

وی اظهار داشت: پلیس، دولت و قوه قضاییه رومانی باید پاسخگو باشند و بگویند که چرا کارشکنی کردند و چرا از کسی که هم مورد پیگرد جمهوری اسلامی و هم تحت تعقیب ضد انقلاب از طرف محاکم اروپایی و آمریکایی بوده محافظت نکردند؟ 

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: همچنین ایران باید سریع درخواست اطلاعات پرونده از جمله دوربین‌های مدار بسته هتل را داشته باشد.