در گذشته دامپروری ها با روش سنتی انجام می شد اما امروزه با توجه به پیشرفتی که در دنیای تکنولوژی شکل گرفته است تمام حرفه ها به سمت صنعتی شدن قدم برداشته اند در این بین انسان ها از علم و روش های مدرن و مکانیزه برای پرورش دام در مقابل روش سنتی انتخاب کرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، دامکالا ، فروش گوسفند به روش اینترنتی در دامداری صنعتی و مکانیزه و بهداشتی را برای شما مشتریان فراهم کرده است. همچنین شما از طریق همین سایت می توانید به اطلاعات بیشتری در زمینه فروش گوسفند ، دامداری، پرواربندی گوسفند، نحوه خرید گوسفند و دام کسب نمایید.

3645

فروش گوسفند

فروش گوسفند در دامداری مکانیزه، با دانش روز دامکالا:

امروزه بیشتر حرفه ها از حالت سنتی خارج شده و به شکل مکانیزه و صنعتی اداره می شوند، زیرا بازدهی در روش های صنعت بهتر می باشد.

در گذشته دامپروری ها با روش سنتی انجام می شد اما امروزه با توجه به پیشرفتی که در دنیای صنعت شکل گرفته است تمام حرفه ها به سمت صنعتی شدن قدم برداشته اند در این بین انسان ها از علم و روز و روش های مدرن و مکانیزه برای  پرورش دام در مقابل روش سنتی انتخاب کرده اند.

در روش صنعتی دام ها دارای مراقبت و بهداشت بیشتری هستند. به همین دلیل افرادی که تمایل به انجام چنین کاری دارند باید هزینه زیادی را به عنوان هزینه اولیه در نظر بگیرند.

اما در مقابل میزان فراورده های دامی و کیفیت پروتئین در روش صنعتی و مکانیزه بیشتر از سنتی می باشد زیرا در این روش اصول علمی و تغذیه مناسب با تجویز دامپزشک برای دام ها در نظر گرفته می شود و با چنین شیوه ای دامداران با فروش گوسفند با کیفیت بسیار بالاتر، رضایت بیشتری برای مشتریان به ارمغان می آورند .

دام کالا یکی از همین دامداری های به روز ، بهداشتی و تمیز می باشد که برای پرورش گوسفندان در نظر گرفته شده است. دامکالا دارای مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی می باشد و با روش های کاملا صنعتی و مکانیزه فعالیت میکند. بعد از پرورش گوسفندان با روش اینترنتی اقدام به فروش گوسفند می کنند.

69413412

فروش گوسفند

فروش گوسفند در دامکالا به روش اینترنتی:

دامکالا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که به راحتی بتوانند بدون صرف وقت برای جستجو، از طریق اینترنت اقدام به خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که دامکالا واسطه فروش نیست بلکه مستقیما گوسفند زنده را در دامداری پرورش داده و با قرار دادن اطلاعات هر گوسفند در سایت اقدام به فروش گوسفند زنده میکند.

یکی از مزیت های خوب سایت دامکالا این است که شما به راحتی می توانید به این سایت دسترسی داشته باشید و آنچه از اطلاعات که لازم است و ویژگی هایی که در نظر دارید را پیگیری کنید و برای خرید اقدام کنید.

توجه داشته باشید که تمامی مراحل فروش گوسفند به صورت اینترنتی می باشد و نیاز به حضور فیزیکی افراد نیست بلکه عوامل اجرایی دامکالا سفارش شما را در تمامی مراحل پیگیری می کنند.

شما بعد از انجام بررسی های لازم جهت خرید گوسفند می توانید خرید نهایی خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید که در چنین شرایطی صفحه جدیدی برای شما باز می شود که از طریق آن می توانید جمع قیمت گوسفند نهایی را مشاهده کنید. اگر درخواست قصاب داشته باشید امکان ارسال قصاب رایگان از طریق دامکالا برای شما مشتریان فراهم است.

در قسمت فروش گوسفند زنده در سایت damkala بعد از مشخص شدن قیمت می توانید اطلاعات شخصی خود را برای ارسال گوسفند رایگان در فیلد مشخص وارد کنید توجه داشته باشید که باید آدرس دقیق از محل سکونت خود و همچنین ثبت شماره تلفن را بدون هیچگونه اشتباه تایپی انجام دهید تا با مشکلی روبرو نشوید.

در آخرین مرحله اطلاعات شخصی شما ثبت می شود. حتی زمان ارسال نیز از مشتریان پرسیده میشود و دقیقا مطابق با زمانی که مشخص کرده اید برای شما ارسال می شود. سایت دامکالا بعد از ثبت اطلاعات شما کد تاییدی را برای شما از طریق پیامک ارسال می کند و شما باید این کد را در فیلد مشخص وارد کنید و وارد مرحله پرداخت الکترونیک شوید.

بعد از پرداخت نهایی مجدد پیامکی مبنی بر شماره پیگیری دریافت خواهید کرد. در این شرایط سفارش شما ثبت نهایی شده است و گوسفند مورد نظر شما در لیست ارسالی ها قرار میگیرد و با هماهنگی ارسال میشود.

در ثبت سفارش و فروش گوسفند به صورت آنلاین باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است قبل از شما افراد زیادی در لیست سفارش باشند به همین دلیل اگر سفارشی برای مراسمی خاص دارید و باید در زمانی مشخص به دست شما برسد باید زودتر از زمان مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید تا در زمان مقرر بتوانید دریافت کنید.

6976542103565

فروش گوسفند

وب سایت damkala برای ارسال و فروش گوسفند زنده زمانی خاصی را تعریف کرده است زیرا ممکن است برخی مراسم ها با توجه به حساسیتی که دارند بخواهند گوسفند را راس ساعت دریافت کنند به همین منظور دامکالا با مدت زمان 2 ساعته با در نظر گرفتن شرایط ترافیک تلاش می کند تا گوسفند را به محل آدرس ارسال کند.

هزینه حمل برای مشتریان رایگان است و اگر متقاضیان درخواست قصاب برای ذبح گوسفند داشته باشند می توانند در هنگام ثبت سفارش قید کنند و توجه داشته باشید که دامکالا هیچ گونه هزینه ای برای در نظر گرفتن قصاب از مشتریان دریافت نمی کند.