سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان، ممکن است کشورها مجبور شوند بار دیگر «قرنطینه کامل» را اجرا کنند

احتمال بازگشت «قرنطینه کامل» در تمام کشورها + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان، ممکن است کشورها مجبور شوند بار دیگر «قرنطینه کامل» را اجرا کنند. با افزایش دو برابری مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در ۶ هفته گذشته در جهان، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ممکن است بسیاری از کشور ها به حالت قرنطینه کامل بازگردند. آمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان در حال صعود است، تا کنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در دنیا درگیر این بیماری شدند.

قرنطینه کرونا

مایکل رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی سازمان جهانی بهداشت، روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: کشور ها ممکن است مجبور شوند دوباره به قرنطینه بازگردند. او گفت: همه ما می خواهیم از بازگشت همه کشور ها به حالت تعلیق جلوگیری کنیم، این خواسته کسی نیست، اما ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که تنها گزینه بازگشت به قرنطینه و اعمال محدودیت ها باشد.

قرنطینه کرونا

سازمان جهانی بهداشت به کشور ها توصیه کرده است که به آرامی بازگشایی ها را انجام دهند. رایان گفت: کشورها باید «آماده حرکت به جلو یا عقب» بسته به تعداد مبتلایان باشند. در شرایط فعلی بعید است که بتوانیم به طور کامل این ویروس را نابود کنیم.

قرنطینه کرونا

گفتنی است سازمان جهانی بهداشت شامگاه جمعه از افزایش روز افزون شیوع کرونا در کشورهای مختلف خبر داد و اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۸ هزار و ۱۰۲ نفر در جهان به ویروس کووید- ۱۹ مبتلا شده اند.