عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ‌‌گفت:جاماندگان سهام عدالت حدود ۲.۵ میلیون هستند و طرحی در حال تهیه است و امیدوارم بتوانیم جاماندگان را با استفاده از این طرح پوشش دهیم.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت + جزییات کامل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهروز محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: وزرای اقتصادی دولت قرار است در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حاضر هستند و با حضور آنان و همچنین همفکری نمایندگان شرایط اقتصادی کشور احصاء و بحث تشکیل کمیته‌ها نیز دنبال‌ شود.

سهام عدالت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به واسطه شرایطی که در بودجه کشور رخ داده در مباحث جدی مثل بودجه‌نویسی کار می‌کنیم و یکی از مسائلی که این روزها به صورت جدی مطرح است کارت الکترونیک برای کالاهای اساسی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

سهام عدالت

محبی عنوان کرد: بسته‌هایی در کالاهای اساسی مثل مسکن باید تهیه شود و این مسائل باید در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی بررسی و نظرات دولت و وزرا گرفته ‌شود و در یک مسیر همدلی باید قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه کرونا بر مباحث اقتصادی کشور آسیب وارد کرده گفت: امروز قشری در جامعه ما نمی‌توانند کالاهای اساسی خود را تهیه کنند و ارزی که در واردات استفاده می‌کنیم مشکلاتی را ایجاد کرده و مجلس باید در این حوزه به فوریت ورود و این را تعیین تکلیف کند.

محبی بیان کرد: جاماندگان سهام عدالت حدود 2.5 میلیون هستند و طرحی در حال تهیه است و امیدوارم بتوانیم جاماندگان را با استفاده از این طرح پوشش دهیم.