مردان مخوف که با سر و صورت پوشیده چاقو به دست وارد خانه های زاهدان می شدند به دام افتادند.

حمله مردان نقاب دار به خانه زاهدانی ها+جزئیات کامل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده انتظامی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی این شهرستان باند حرفه‌ای سرقت به عنف متلاشی و یک میلیارد ریال طلا مسروقه کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: شب گذشته در پی گزارش یک فقره سرقت به عنف منزل در بلوار معلم شهر زاهدان بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۹ وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مردی جوان سراسیمه به عوامل گشت مراجعه و اعلام داشت لحظاتی پیش ۲ مرد جوان با سر و صورت پوشیده با تهدید چاقو وارد منزل شده و ۱۰۳ گرم طلا شامل یک جفت گوشواره،سه عدد انگشتر، یک عدد سنجاق سینه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به همراه سه دستگاه تلفن همراه را سرقت و با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: با اطلاعات بدست آمده موضوع به مرکز پیام اعلام و مشخصات سارقان به تمامی گشت‌های انتظامی سطح شهر زاهدان اعلام شد.

بازداشت سارقان طلا زنان زاهدانی

وی بیان کرد: کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت یکی از تیم‌های یگان امداد هنگام گشت زنی در بلوار شهید فاضلی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین جوان که با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر دادند مظنون و بلافاصله وارد عمل شدند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو پژو را با علائم هشدار دهنده متوقف و ضمن دستگیری سرنشینان آن ۱۰۳ گرم طلاهای مسروقه، هشت دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک قبضه کلت کمری و چند قبضه چاقو را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی متهمان به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرائم احتمالی آنان ادامه دارد.