معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از پلمب سه قهوه خانه متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی در تهران، خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ”نادر مرادی” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: روز یکم مرداد ماه، مأموران پلیس اماکن تهران خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در سه قهوه خانه در حوالی فلکه سوم تهرانپارس، خیابان سبلان و خیابان ستارخان که موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان و شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه می شود، دریافت کردند و برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی مراجعه کردند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متصدیان این قهوه خانه ها با بازگشایی واحدهای صنفی خود به صورت نیمه باز و گماشتن نگهبان جلوی درب مشتری را پذیرش و قلیان سرو می کردند که ماموران ما با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و ورود به این قهوه خانه ها ضمن برخورد با متصدی مربوط هر سه واحد صنفی قهوه خانه را پلمپ کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با پلمب این قهوه خانه ها متصدیان هر سه مغازه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به ادامه دار بودن طرح های نظارتی معاونت نظارت بر اماکن عمومی بر صنوف شهر تهران به ویژه صنوف عرضه کننده قلیان، از شهروندان خواست: در این تلا جهادی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همراه پلیس بوده و هرگونه گزارشی را در خصوص تخلفات صنفی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از طریق سامانه۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.