رسانه های عربی، غربی و صهیونیستی در روزهای اخیر با انتشار تحلیلهایی اعلام کردند که پاسخ حزب الله به شهادت یکی از رزمندگانش به نام علی محسن در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق، حتمی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در این میان، رژیم صهیونیستی خود را آماده هر نوع ضد حمله حزب الله کرده که بازدید بنی گانتس وزیر جنگ، افیف کوخافی رئیس ستاد ارتش، ژنرال امیر بارعام فرمانده منطقه شمال، ژنرال تامیر هایمان رئیس اداره اطلاعات و ژنرال اهرون حلیوا رئیس اداره عملیات ارتش صهیونیستی از مناطق شمالی رژیم گواهی بر این مدعاست.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این چارچوب از وزرای خود خواسته از هر نوع مصاحبه درباره اوضاع شمال خودداری کنند.

ارتش صهیونیستی نیز پدافند ضد موشکی گنبد آهنین را در مرزهای شمال فعال کرده است.

این میزان آماده باش و نگرانی صهیونیستی به خاطر آن است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله فردی صادق است و هرگز دروغ نمی گوید، لذا وقتی گفت که به جنایت دشمن صهیونیستی در زمینه به شهادت رساندن رزمندگان حزب الله پاسخ می دهد پس حتما این کار را انجام می دهد.

تحلیلگران معتقدند سفر شتابان ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به رژیم صهیونیستی و دیدارش با نتانیاهو و فرماندهان رژیم، نشانه ترس واشنگتن و تل آویو از پاسخ حزب الله است به همین دلیل میلی از سران رژیم خواست که با توجه به شرایط دشوار ترامپ در داخل آمریکا و اوضاع نابسامان رژیم صهیونیستی ناشی از سیاستهای نتانیاهو، آماده مقابله با حمله حزب الله باشند.

این برای مسلمانان مایه افتخار است که رژیم صهیونیستی آنقدر ترسیده که از حزب الله می خواهد فقط به قواعد درگیری متعهد باشد و به اندازه حمله ای که به رزمندگان حزب شده، پاسخ دهد، ارتش صهیونیستی همان ارتشی است که در جنگ هایش با ارتشهای عربی، سربازان عرب را زنده در صحرا دفن می کرد و در برابر دیدگان جهانیان، وارد پایتختهای عربی می شد و به جای آنکه در کشورهای عربی دشمنی بیابد، هوادار و حامیان خود را می یافت.

باید به سید حسن نصرالله و رزمندگانش احترام گذاشت که مخوف ترین باندهای تبهکار که همان باندهای صهیونیستی هستند را در هم کوبیدند و در برابر بزرگترین قدرت ددمنش جهان که همان آمریکا است، پیروز شدند و معادله خون در برابر خون را به واشنگتن و تل آویو تحمیل کردند تا به وسیله آن بتوانند کرامت مسلمانان را حفظ کنند و به دنیا بفهمانند که خون مسلمان ارزانتر از خون دیگران نیست.

امروز اعراب و لبنانیهایی که تحت تاثیر اندیشه های طایفه گرایانه، منافع حزبی، دلارهای نفتی و فشارهای آمریکایی، حاضر به دیدن خواری و ذلت رژیم اسراییل، آمریکا و غرب در برابر رزمندگان حزب الله نیستند، باید به خود آمده و بفهمند که هدف محور مقاومت آن است که مسلمانان و اعراب را سربلند کرده و به دنیا بفهمانند تا وقتی شجاعانی مانند نصرالله و رزمندگانش هستند، خون مسلمانان و اعراب باارزشتر از خون صهیونیستها، آمریکاییها و غربیهاست.