تصادف شدید یک دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه جرثقیل درحاشیه بزرگراه شهید لشگری باعث واژگونی و متلاشی شدن خودرو سواری شد.

عکسی عجیب از پرایدی که مچاله شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تصادف شدید یک دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه جرثقیل درحاشیه بزرگراه شهید لشگری باعث واژگونی و متلاشی شدن خودرو سواری شد.

 پس از وقوع این حادثه، حاضرین در محل برای درخواست کمک با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران هم ساعت 16:17 دقیقه عصر روز گذشته زنگ ایستگاه 44 را به صدا درآورد و آتش نشانان را عازم بزرگراه شهید لشگری به سمت تهران، روبروی شرکت سایپا کرد.

محسن نجفی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره ی این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری در حال حرکت بود که پس از برخورد با یک دستگاه جرثقیل در بزرگراه از مسیر اصلی خود منحرف شده و در حاشیه بزرگراه به یک طرف واژگون شد.

وی با اشاره به این که راننده خودرو سواری پراید قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه با کمک رانندگان خودرو های عبوری از داخل اتاقک این وسلیه نقلیه، خارج شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه ی حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی مشغول عملیات شدند و ضمن قطع برق این دو وسیله نقلیه تصادفی و نیزایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مورد لزوم خودروهای آسیب دیده را به محل امن بزرگراه انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی اعلام کرد که علت بروز این حادثه رانندگی در حال حاضر توسط کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.