نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و قدرت موشک‌های نقطه‌زن ایران, دشمنان را به خاک ذلت نشانده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم , آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اعضا و هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهبا حضور حضورمسئولان در این شهر برگزار شد, با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم مبلغ دین اسلام باشیم.

وی تاسیس و تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: این نهادارزشمند همانند دیگر دستگا‌ه‌هاو نهادها که در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش کرده, در مناسبت‌های مختلف وارد صحنه شده و وظایفشان را به‌نحو احسن انجام می‌دهند.نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: گرچه شاید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور آنطور که باید و شاید, هم‌افزایی وهماهنگی لازم را نداشته و به‌موقع به تبلیغات و موضاعات مختلف نپرداخته امادر طول چهل سال اخیر برکات زیادی هم داشته است.

عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قابل تقدیر است

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهل سال انقلاب به بلوغ رسیده که باید این بلوغ در جهت ایجد هماهنگی بیشتر بروز پیدا کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با قدردانی از تلاش‌های رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان, بیان داشت: حجت‌الاسلام سادات در مدت کمی که این مسئولیت را برعهده گرفته, تحولات و اقدامات بسیار خوبی در راستای پیشبرد اهداف این شورا انجام داده اما انتظار می‌رود همواره در جهت ارتقای این جایگاه تلاش کند.

وی اظهار کرد: اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف منطقه‌ای, مذهبی و ملی به تبلیغات متناسب با روز و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه بنامه‌ها بپردازد, نتیجه‌ بسیار موثری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌دنبال جهانی شدن انقلاب و اسلام بوده اما انتظار می‌رود بیشتر پای کار و صحنه بوده و باید همه مجموعه‌ها نیز با این نهاد هماهنگ و در راستای پیشبرد اهداف گام بردارند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید در برابر دشمنان همواره ایستادگی و مقاوم بوده و خود را قوی کنیم, یادآور شد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی و قپرت موشک‌های نقطه‌زن ایران, دشمنان نظام را به خاک ذلت نشانده , به طوری‌که دشمن همواره در حال فروپاشی و نابودشدن هستند.