رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کارمند شرکتی خبر داد که ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه گران قیمت را از محل کارش سرقت کرده بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: یازدهم تیر ماه پرونده­‌ای با موضوع سرقت انباری شرکتی به شیوه تخریب قفل در کلانتری ستارخان تشکیل و با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۵ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: شاکی با مراجعه به ما اظهار کرد، شرکتی در زمینه واردات تلفن همراه و قطعات موبایل دارم، روز یازدهم تیرماه پس از ورود به شرکت متوجه شدم درب انباری در طبقه دوم تخریب و ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه گران قیمت و تعداد زیادی لوازم جانبی آن به ارزش ۵۵ میلیارد ریال مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با وصول پرونده به پلیس آگاهی تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه به صحنه وقوع جرم رفته و در تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت داخلی بوده و سارق با صحنه سازی قصد گمراه کردن پی جویی‌های قانونی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی کارآگاهان به یکی از کارمندان شرکت به نام یونس ۴۵ ساله مظنون و با دستور قضایی وی در محل سکونتش دستگیر شد، افزود: با انتقال متهم به مقر پلیس آگاهی وی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، سرقت را به تنهایی انجام داده و تمامی اموال مسروقه را در انباری منزلش مخفی کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم و قبول سرقت از مال باخته، پرونده به دادسرا ارسال و با دستور مقام قضایی یونس برای کشف زوایای پنهان پرونده با صدور قرار قانونی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.