طرح احداث ۳۰ هزار واحد مسکن ویژه خانوارهای کم بضاعت و محروم در سطح مناطق روستایی کشور با مشارکت و همراهی سازمان برنامه وبودجه کلید خورده و در قالب این طرح ۷۶ هزار خانوار کم بضاعت از مسکن مناسب بهره مند می شوند که اهالی خراسان رضوی و شهر مشهد نیز می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

خبر خوش مسکنی برای کسانی که می خواهند خانه دار شوند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گفته عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور در قالب احداث طرح مسکن محرومین پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره  از سوی بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه پیش بینی شده است.

مسکن

وی با بیان اینکه طیف وسیعی از اقشار کم درآمد روستایی و خانوار های کم بضاعت زیر پوشش این طرح قرار م یگرند گفت: خانه دار شدن اقشار کم بضاعت روستایی که شریف ترین اقشار جامعه ما هستند افتخاری است که نصیب خادمان و خدمتگذاران مردم می شود ، رسیدگی به امور محرومین و تلاش برای ایجاد سرپناه برای این اقشار بخشی از آرمان های بنیاد مسکن و از آموزه های اصلی انقلاب اسلامی است.

وام ودیعه مسکن

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشوربا بیان اینکه احداث ۲۰ هزار واحد از طرح یاد شده به پایان رسیده است  در ادامه گفت: تا پایان امسال در قالب طرح احداث مسکن محرومین تلاش می شود تا پایان امسال ۴۰ هزار واحد ویژه اقشار نیازمند در مناطق روستایی کشور احداث و واگذار شود.