یک زن و 2 مرد که نقشه پلیدی برای ورود به خانه کرمانشاهی ها می کشیدند به دام افتادند.

زنان تنها این زن و 2 مرد شیاد را به راحتی به خانه راه می دادند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقت منزل و دستگیری دو مرد و یک زن در شهر کرمانشاه خبر داد که با سوء استفاده از عنوان مامور آب، برق و گاز، اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند.

سرهنگ پرویز نظری اظهار کرد: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی کرمانشاه در خصوص ورود غیرقانونی به منزل شهروندان و سرقت اموال با ارزش آنها، رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو مرد و یک زن پس از شناسایی منازلی که افراد مسن و یا خانم خانه تنها در آن سکونت داشته، به درب منزل آنها مراجعه و با معرفی خود به عنوان ماموران یکی از ادارات آب، برق و گاز و به بهانه قرائت کنتور وارد منزل می شدند.

نظری تصریح کرد: این افراد پس از ورود به منزل شهروندان، با بستن دست و پای آنها اقدام به سرقت طلا و جواهرات و دیگر وسایل با ارزش می‌کرده و متواری می شدند.

3 مامور قلابی آب و برق در کرمانشاه به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی افراد سارق آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این افراد شدند.

وی گفت: کاراگاهان پس از شناسایی این افراد و هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی منسجم هر سه عضو باند سرقت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نظری با بیان اینکه تحقیق از اعضای باند ادامه دارد، از افرادی که طی روزهای اخیر به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت و شناسایی سارقان به شعبه 2 مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.