عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگیری رییس گروهک تروریستی تندر، اقتدار دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور را بیشتر به رخ دشمنان نظام کشید و رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی از شوک این اقدام سکوت کرده‌اند.

روایت یک نماینده مجلس از دستگیری شارمهد و اقتدار دستگاه امنیتی ایران  را به رخ دشمن کشید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابراهیم رضایی اظهارداشت: جمشید شارمهد که در روزهای اخیر توسط نیروهای گمنام امام زمان دستگیر شد،  ساکن آمریکا بوده و از طرف نیروهای امنیتی این کشور صیانت می‌شده است. او و اعضای این گروهک فقط در یک اقدام وحشیانه در شیراز سبب شهادت نزدیک به ۱۴ نفر از هموطنان ما شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع حقوق بشر در میان سیاستمداران آمریکا، فکاهی است، تصریح کرد: این کشور مأمنی برای تروریست‌هایی شده که دستشان آغشته به خون مردم است و از آنها حمایت امنیتی می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان با تبریک به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی برای دستگیری رییس گروهک تندر گفت: این اقدام نشان از برتری نهادهای امنیتی کشور نسبت به سرویس‌های اطلاعاتی غربی دارد که با وجود حمایت از چنین افرادی، آنها را در تور امنیتی خود غافلگیر می‌کنند.

رضایی به حرکت موفق نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در دستگیری افرادی مانند روح الله زم، سیامک نمازی، جمشید شارمهد و ...  اشاره کرد و گفت: این دستگیری قطعاً در عزم و اراده دیگر نیروهای وابسته به سرویس‌های امنیتی بیگانه خلل ایجاد می‌کند و دیر یا زود افراد خودفروخته در تور امنیتی سربازان گمنام نظام اسلامی خواهند افتاد.

وی درباره رویکرد رسانه های فارسی زبان درباره دستگیری این تروریست اظهارداشت: طبیعتا رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران، ‌ دستاوردهای کشور را نادیده گرفته و حتی آن را معکوس جلوه می‌دهند و این رویکرد جدیدی از سوی این رسانه‌ها نیست.

 نماینده مردم دشتستان اظهارداشت: رسانه های معاند از دستگیری شارمهد دچار شوک شده و به همین دلیل سکوت کرده اند، گفت: این رسانه‌ها به هیچ عنوان متصور نبودند که سربازان گمنام ولیعصر(عج) بتوانند چنین شاه مهره‌ای را دستگیر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دستگیری  این تروریست را نشان دهنده قدرت اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: اگر چه این دستاورد از طرف دشمنان ایران نادیده گرفته شده است، ‌ اما همین سکوت آنها نشان دهنده کار بزرگ دستگاه‌های امنیتی، ‌اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

نماینده مردم دشتستان جنایت‌های گروهک تندر علیه ملت ایران را یادآور شد و خاطرنشان کرد:  حتما مجلس شورای اسلامی از دستگاه دیپلماسی کشور و سایر دستگاه‌های مرتبط  می‌خواهد که از رژیم‌ها، دولت‌ها، ‌تروریست‌هایی که علیه امنیت ونظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کنند و از حمایت های امنیتی و تسهیلاتی دشمنان برخوردارند، ‌ در مجامع جهانی و بین المللی شکایت و اقامه دعوا کند.

روز شنبه ۱۱ مرداد پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد که جمشید شارمهد که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته است.

وی در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و اجرا کرد. در آن اقدام تروریستی ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند.

گروه تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.