ویدئویی که پرواز عجیب یک شهروند هندی را در یکی از خیابان های هند نشان می دهد، باعث حیرت‌ کاربران در فضای مجازی شده است.

فیلم پرواز عجیب یک مرد در خیابان / او روی یک زن فرود آمد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های آموزشی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های حوادث؛ اما برخی از این ویدئو‌ها توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که به تازگی منتشر شده و حادثه‌ای عجیب را در یکی از خیابان‌های هند به تصویر می‌کشد.

در این اتفاق عجیب، مردی که در کنار خیابان حضور داشت و ظاهرا روی یک سیم برق ایستاده بود ناگهان به پرواز درآمده و روی سر یک زن فرود آمد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو این مرد در حالی که در مقابل یک ریکشا ایستاده، دیده می‌شود. این در حالی است که ظاهرا یک سیم برق که در کف خیابان افتاده نیز در زیر پا‌های او قرار گرفته است. لحظاتی بعد ناگهان این مرد به پرواز درآمده و پس از طی مسافتی در حدود ۱۰ متر روی سر یک زن فرود می‌آید.

فرود وحشتناک یک مرد روی سر زن بیچاره

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند کشیده شده سیم برق توسط یک وسیله نقلیه (موتورسیکلت) موجب پرتاب این مرد شد. ظاهرا گیرکردن این سیم به یکی از دو موتورسیکلتی که در حال عبور از خیابان بودند موجب کشیده شدن سیم برق و پرتاب ناگهانی این مرد به هوا پرتاب شد. این حادثه در ساعت ۱۱.۳۴ دقیقه تاریخ ۱۶ جولای در یکی از مناطق هند رخ داد.

بلایی که سیم برق بر سر یک مرد آورد

در این ویدئو این مرد لحظاتی پیش از پرتاب شدن نیم نگاهی به سیم برق که در حال کشیده شدن در زیر پاهایش است می‌اندازد. همچنین به نظر می‌رسد فریاد این مرد باعث می‌شود تا زنی که در حال عبور از خیابان است لحظه‌ای سر خود را نیز به عقب برگرداند. بنا به این گزارش در این حادثه این مرد به همراه عابر پیاده زن دچار جراحت شدند.