معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتمال تعطیلی پاساژ‌های پرتردد که در آن شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی‌شود، خبر داد.

پاساژهای پرتردد تعطیل شوند+جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ نادر مرادی گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متاسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژ ها، شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی‌شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته پاساژ علاالدین و پاساژ ارگ که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته شیوه نامه‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده اند که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می‌دهد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تذکرات لازم درجلسه با روسای اتحادیه به آن‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسئولان این پاساژ‌ها و سایر پاساژ‌ها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود، احتمال تعطیلی آن‌ها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز باید در خصوص مسئله‌ای به این مهمی آگاهی لازم را داشته باشند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از شیوع گسترده‌تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.