تحصیل در 2 رشته در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور امکان پذیر شد

تحصیل در 2 رشته در مقطع کارشناسی آزاد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور گفت: تحصیل در 2 رشته در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی برای همه اقشار جامعه امکان پذیر شد.
امیر حسین بهروز دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور می توانند همزمان در ۲ رشته تحصیل کنند، گفت: باتوجه به آغاز فرایند ثبت نام براساس سوابق تحصیلی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند تا ۲ شهریور ماه برای تحصیل همزمان در ۲ رشته ثبت نام کنند.

* حداقل شهریه ثابت متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور ۲۴۰ هزار تومان است

وی افزود: تمامی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانانی که متقاضی کنکور هستند می توانند با پرداخت حداقل شهریه ثابت به مبلغ ۲۴۰ هزار تومان در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ثبت نام کنند. 

* تسهیلات وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۱.۴ دهم درصد 

بهروز تصریح کرد: دانشگاه پیام نور برای دانشجویان متقاضی تحصیل در این دانشگاه تسهیلات وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۱.۴ دهم درصد درنظر گرفته است که دانشجویان بلافاصله پس از ثبت نام می توانند از تسهیلات استفاده کنند.