رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ۱۲ طرح ضدآمریکایی در این کمیسیون خبر داد و گفت: قصد داریم هزینه‌های هرگونه اقدام آمریکا علیه ایران را برای این کشور افزایش دهیم.

۱۲ طرح مهم ضدآمریکایی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مجتبی ذوالنوری روز چهارشنبه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا، اظهارداشت: مجلس یازدهم دارای روحیه جهادی و ضداستکباری بوده و زمینه‌های مساعدی برای اقدامات لازم علیه آمریکا وجود دارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از لحاظ تخصص، توانمندی و انگیزه در کار جهادی نسبت به مجالس سابق، در سطح بهتری قرار دارد و با توجه به وجود برخی باورهای اعتقادی در این کمیسیون، می‌توان به آینده آن امیدوار بود.

ذوالنوری با اشاره به بررسی ۱۲ طرح مهم ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: این طرح‌ها به تدریج در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد تا بتواند اتفاقات جدیدی در احیای منافع ملی و افزایش هزینه برای آمریکایی‌ها در صورت ضربه‌زدن به منافع کشور را رقم بزند و خسارات کشور را جبران کند.

 

طرح دوفوریتی توقف اجرای پروتکل الحاقی در دستور مجلس قرار گرفت

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین طرح دوفوریتی توقف اجرای پروتکل الحاقی در دستور کار هیات رییسه مجلس است و به زودی در دستور کار صحن قرار می‌گیرد.