فردی که پس از قتل دوست خود جسدش را در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر رها کرده بود به دست پلیس دستگیر شد.

پایان زندگی مخفیانه قاتل بی‌رحم / او جنازه دوستش را در خیابان رها کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان  بوشهر  گفت: ساعت ۷ صبح جمعه ۱۷ مرداد با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در خیابان بهشت صادق، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حضور یافتند.

او افزود: پس از بررسی ماموران انتظامی مشخص شد،  جسد  متعلق به فردی حدود ۴۵ ساله است که آثار ضرب و جرح بر روی بدن او هم مشهود بود.

فرمانده انتظامی استان  بوشهر  ادامه داد: در بررسی دقیق کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی و مدارک همراه جسد، هویت مقتول شناسایی شد و متوفی پس از دستور مقام قضائی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

قتل خونین در بوشهر رخ داد

واعظی بیان کرد: کاراگاهان پلیس با فرضیه وقوع قتل به صورت ویژه اقدام‌های خود را برای شناسایی قاتل یا قاتلان احتمالی شروع کردند و پس از مشخص شدن  هویت قاتل ، ماموران انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه متهم و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس با اعتراف به ارتکاب قتل اعلام کرد به علت اختلافات شخصی با  مقتول  درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

واعظی با بیان اینکه در این زمینه دو متهم دستگیر شده‌اند، بیان کرد: متهمان پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.