استاندار خراسان رضوی گفت: مسأله‌محوری عمل کردن در رسانه، حرکت ارزشمندی است و در این زمینه همه اعم از مدیران اجرایی و رسانه‌ها باید به کمک هم بیاید.

«مسأله‌محوری» عمل‌کردن در رسانه مهم است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در نشست اعضای قرارگاه رسانه‌ای استان با استاندار که امروز در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، علیرضا رزم‌حسینی به تشریح فعالیت‌های مثلث توسعه اقتصادی پرداخت و گفت: خوشبختانه در خراسان رضوی همه بازیگران عرصه پیشرفت دور هم جمع هستند.

استاندار خراسان رضوی از پدیده شاندیز، کشف رود، حاشیه‌نشینی و طرح ثامن به عنوان موضوعاتی یاد کرد که برای حل مشکلات آن‌ها در سطح استان و ملی تلاش‌هایی صورت گرفته و خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به عنوان اولین استان در سطح کشور ستاد تدابیر ویژه اقتصادی را تشکیل داد و میان ارکان مختلف حاکمیت از جمله فرمانده سپاه، مدیرکل اطلاعات، رئیس دادگستری و دیگر مدیران تقسیم کار صورت گرفت و تلاش شد مشکلات استان در سطح ملی مورد بررسی قرار گرفته و تا جایی که ممکن است رفع مشکل شود یا در مسیر مرتفع شدن مشکلات قرار گیرد. 

وی به موضوع گام دوم انقلاب برای تربیت اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: سیاست‌ورزی زمانی منزلت پیدا می‌کند که آثارش در زندگی مردم دیده شود.

رزم‌حسینی مسأله محوری را از سوی مدیران اجرایی و رسانه‌ای استان مهم توصیف و تأکید کرد: رسانه باید برای حل این مسائل به کمک ما بیاید. 

گفتنی است؛ در این نشست محمد سعید احدیان، مشاور رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول روزنامه خراسان، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، گوهرپور سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری، مجتبی محمودی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان، عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه و جمعی دیگر از مدیران رسانه‌ای استان حضور داشتند.