تمرین آبی پوشان ساعت 15 در سالن وزنه/ پایان کار دانشگر در استقلال

محمد دانشگر از استقلال رفتنی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ساعت 15 در سالن وزنه برگزار می شود و سرمربی این تیم قید همکاری با مدافع این تیم را زده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان متوقف شد اما در بامداد امروز محمد دانشگر استوری عجیبی را خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد. وی در این استوری در صفحه اجتماعی خود مدعی شد این چند بازی را به خاطر چشمی و شجاعیان بازی کرده است!
دانشگر که چند هفته پیش توسط مجیدی جریمه انضباطی شده بود با این استوری زمینه ناراحتی کادر فنی استقلال را فراهم کرده و ظاهرا مجیدی تصمیم دارد به کار با وی پایان بدهد.
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ساعت 15 در سالن وزنه برگزار می‌شود و مشخص نیست مسئولان استقلال این تیم چه تصمیمی در مورد مدافع تیمشان اتخاذ می‌کنند اما سرمربی استقلال این بازیکن را از حضور در تمرین و بازی‌های تیمش محروم کرده است.

مجیدی: هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست/ دانشگر به هر تیمی که دوست دارد برود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با جدایی محمد دانشگر از این تیم موافقت کرد.
محمد دانشگر شب گذشته در استوری اینستاگرامش اعلام کرد در این چند بازی به خاطر روزبه چشمی و شجاعیان به میدان رفته است.سرمربی استقلال در این مورد گفت: هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست، محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود.

به این ترتیب مدافع استقلال اولین بازیکن جدا شده این تیم برای فصل اینده خواهد بود.